31 January 2012

Zaman Kadetku

Zaman kadet, masih ku ingati. Saat mengisi borang dan menjalani latihan sebagai pelajar UiTM dan pegawai kadet udara PSSTUDM. Aku bertemu dengan insan gemilang dan terhebat. Sesungguhnya, aku merindui saat-saat kita bersama. Diharap kita dapat bertemu lagi. Bagiku, anda semua merupakan sahabat sebenar dalam menghadapi susah dan senang sehinggalah sekarang. Ku akui, aku telah menjadi sunyi tanpa gelak tawa mereka. Skuadku, Intake 5/2008. Barc 05. Hidupku tidak akan sama tanpa kamu disisiku. Aku merindui kamu skuadku. Biarlah aku abadikan kenangan kita bersama di sini.

PRK Amirin

PKK Luthfi

PKK Aisyah

PKK Firdaus

PK Sjn Donny

PK Sjn Iqbal

PK Sjn Nur'liani

PKK Nurjannah

PRM Khairol

PKK Izzuddin

PKK Ikhtiman

PKK Fadhlin

PKK Azlan

PKK Natasha

PK Sjn Natasya

Memories of cadet officers:



































































1 comment:

nol is nolly said...

amer...
rindu ae zaman kadet....
aku xpenah ada geng yg sekepala cm takrang ya ae...
rindu ilak2..
walaupun kita salu jak kelai2 especially tyme meeting..
xsah x bising...hahaha...
thank2 tok gambar2 n kenangan yg kita sama2 cipta...